Özlem..

Özlem..
@Sadeceozlem_
"Şöyle ya da böyle her ilişki bitmek zorunda. Ömür boyu garanti diye bir şey yok. Güneşin batışını görmekten üzüntü duyduğun için doğuşunu izlemekten zevk almayı bırakmak gibi bir şey bu"
Sayfa 122
Reklam
Asıl olan, önce yaptıklarımızı sırtımızda taşımak, sonra yaraladığımız gönlü iyi etmeye gayret etmektir. Yakışanı budur.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Sağlık
İyilik
"Bize iyilik yapan insanlardan çok, bizim iyilik yaptığımız insanları severiz." -Lev Tolstoy, 1869
'Kalp konuştuğunda zihin itiraz etmenin yakışıksız olacağını düşünür'- Milan Kundera
'Çoğu insan bir başkasıdır. Düşünceleri bir başkasının fikirleri, hayatları bir taklit, tutkuları bir alıntıdır.' -Oscar Wilde
Reklam