İstenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin."
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları,kendikerini kolladıkları için yaşar sanırdım,oysa onları yaşatan tek şey sevgiymis.Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.