Gamze

Gamze
@Sadecezaman
İstenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin."
Alıntı
Reklam
Kıvılcımı söndürmezsen, ateşi zapt edemezsin.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Biri seni gücendirirse Tanrı'nın emrine uy ve affet onu;hem hayatın dertsiz kaygısız,hemde vicdanın hep rahat olur
İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır.Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendinikine gözlerin kapalı.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları,kendikerini kolladıkları için yaşar sanırdım,oysa onları yaşatan tek şey sevgiymis.Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı