…derdin de Allah'tan olduğunu bilerek seviyorsa insan, zaten sevdiği yalnızca
Allah'tır. Başkası değil. Allah'tan kendisine Sadece güzel şeylerin göndermesini İster de kendisini hiç hüzün ve keder dokunmasın isterse Allah'la pazarlık etmiş olur. payımıza düşene Rıza göstermek durumundayız ve payımıza düşenin onun tarafından bahşedildiğini unutmamalıyız.
paylaşmak bizde, insanın bu dünyada yalnız ve çaresiz olmadığını; aslında en güçlü olanın değil, En nazik olanın, merhametle birbirine mukabele edenlerin hayatta kalabileceğini söyleyen bir bakış açısı geliştiriyor.