‘Mısırlı kadınlar Yusuf'u görünce onun güzelliğinden dolayı bıçaklarla ellerini kestiler. Eğer onlar benim efendimi görselerdi onun güzelliği karşısında o bıçakları sinelerine saplarlardı’
‘Biz Uhud’u severiz, Uhud'da bizi sever…’ sözündeki esrar, aşktan başka hiçbir şey değildir….taşın vefası, taşın sadakatı olur mu? Bunu Uhud’u görmeden kimse cevaplayamayacaktir hakkınca…