Tolstoy'un okuduğum ilk kitabı oldu. Roman gibi gözükse de 6 adet hikayeden oluşan didaktik bir eser. Bu hikayelerde sürekli iyilik ve barış içinde yaşayan bir dünya vurgulanmış ve kıssadan hisseler anlatılmış. En beğendiğim kısım son hikayesi oldu. İlyas mutluluğu zenginlikte, malda, servette değil de yoksullukta olduğunu çok güzel bir olay ile anlatmış.