Sana, beni hiç tanımamış olan sana...
Zweig, en beğendiğim yazarlardan ilk 5'e girmeyi bu kitabı ile tamamladı. Başladığım Zweig serüveninde okuduğum 6. kitabı oldu. 13 yaşındaki bir kızın bir yazara duyduğu bağımlılık halini, mutlak aşkı anlatan kitabın, sadece iki sayfası hakim bakış açısıyla yazılmış, geri kalan olayın tümü bir mektupta anlatılmış. Okurken insanı sürükleyen bir tarzda yazılan roman tek solukta okunabilecek türden. Tavsiye ederim, iyi okumalar.