Üstad karakoçun okuduğum ve bence en güzel kitabıdır.Gerçekten kavramlar ve fikriyat üstadımızda oturmuş ve bunu hissediyorsunuz.İslamın dirilişi ile okunursa azami fayda elde edilir diye düşünüyorum. Dirilişin diriliş erlerinin özülkeye ulaşmada kılavuzları mahiyetinde
Tarihte, gerçekten çok üstün bir devlet anlayış ve örneğini nice kereler gerçekleştirmeyi başarmıştır müslümanlar.Gelecekte de başaracaklardır.İslamın diriliş erleri bu uğurda bütün güçlerini seferber edeceklerdir.Onların tarihi misyonudur bu.