📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa , insanın çoğu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı.
Bu kitabı konusunu çok merak ettiğim için başladığımda bu tarz bir kitap okuyacağımı hiç düşünmemiştim. Karakterlere çok kızdım ve çok sinir oldum. Ancak kitabın geçmiş olduğu dönemi baz alırsak bu düşünceler aslında bir temeli olan şeylerdi. Ancak ben bugün sahip olduğum düşünce durumumla düşündüğümde çok kızdım. Eser aslında kibrin insanı ne hale getirdiğinin en büyük göstergelerinden birisi olabilir.