Şahbazlı Nigar

Şahbazlı Nigar
@Sahbazli_N
"Keşke zamanında iki laf etseymişim, susunca yok oluyormuş insan. Çok sonra öğrendim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Annem bir kadına verilebilecek en güzel hediyyenin onun saçlarını okşamak olduğunu söylerdi. Çiçekler solar, hediyyeler unutulurmuş ama saça değen parmağın izi kalırmış"
Haqlı bir yazı....
Qadınların gözləri daha gözəldir, çünki onlar hələ ağlaya bilirlər. Kişilərin gözləri öz gözəlliyini itirib çünki "kişilər ağlamaz"deyə yanlış bir fikir formalaşıb. Tanrı kişiyə də, qadına da eyni göz yaşı vəzini verib. Kişilər ağlamamalı idisə, göz yaşı vəziləridə olmazdı. Gözlərin ağlamağa ehtiyacı var və doya-doya ağlamaq çox gözəl bir şeydir. °Osho° °Yaxınlıq°
Çok güzel söylemiş Cemal Süreyya....
Ben seni düşünüyorum seni Hani tıpkı o ilk günlerdeki gibi Kalbim diyorum kalbim Daha dün tezgahtan çıkmış bir su sayacı gibi Aşkı anılar besliyor düşler kadar Bu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktır Sevgi eskidikçe sevgidir. °(Cemal Süreyya)°
"Kaç yaşında olduğunu bilmeseydin, kaç yaşında sanardın kendini?🪐🤍" " Dr.Wayne W.Dyer"