Şahbazlı Nigar

Şahbazlı Nigar
@Sahbazli_N
"Keşke zamanında iki laf etseymişim, susunca yok oluyormuş insan. Çok sonra öğrendim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Annem bir kadına verilebilecek en güzel hediyyenin onun saçlarını okşamak olduğunu söylerdi. Çiçekler solar, hediyyeler unutulurmuş ama saça değen parmağın izi kalırmış"
"Aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim"
Sayfa 97
Gecənin son alıntısı
"Tabii, büyüsünü yitirmeyen, gülünç hallere düşmeyen, ateşi sönmeden değişen ve gelişen sevgiyi nerede aramalı...?"
"Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda da üzüntüsünün kaynağımı olmalı?"