📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bakışları derin derin
O siyah gözlerin
Aşktır senin her yerin
Hele kirpiklerin
Hayatım kanlı benim
Aşkla inleyenim
Bağrımda akıyorken kan
Gel kalbime dolan
Uzun saçların başıma dolansın
Dudaklarım artık busene kansın
Saadetimizi herkes kıskansın
İlk olup kalbime sen son akansın
Gözlerine kalbim muhafaza olsun
İçi de aşkınla sevginle dolsun
Sana doymak için ömrüm yetmez
Aşkım bitmez tükenmez
youtu.be/5NItbXGox4s
Kalp dediğin bilir imkansızlık şiirini..
Bilirde..Ya gözlerim?..En yaralı yerim benim..
Gözlerim gözlerinsiz kalınca ben sabahı nasıl ederim..
Kararmazmı bütün dünya bi ömür..
Ya nasıl öğretiyim sendeki imkansızlığımı ellerime?
Bi an bile kavuşamayan ellerimiz nasılda yıkmakta bunca şeyi ne tuhaf!
Oysa benim başım en çok senin göğsüne yakışırdı..
Başım ki tam omzuna yatmalıktı!
Ben artık bu yetim başla hiç bir hayale ağlayamam..
Sonra boynum.. ki dalından düşen bi yaprak..
Mevsimsiz sürgün yedim
Senden ayrı bi ömre doğmak
İnsan yalnız kalbiyle sevmezki unutmaya ilk ordan başlasın..
Unutmak kör kuyu…Dipsiz karanlık..
Nerden başlamalı unutmaya seni bilmem ki!
Senden başladım unutmaya kendimi.. ”