İnsanların dertlerine daha çok ortak olmak,onların dertleriyle dertlenmek,
Kendimi daha da çok geliştirmek, bildiklerimi ve öğrendiklerimi başkalarına da vermek istiyorum,çünkü kazanmanın birşeyleri elde etmekle değil, kendinden birşeyler verebildiğinde gerçekleştiğini düşünüyorum.