Herkes İsrail'le ilgili "kahrolasın İsrail" diyor. Fakat bu hususta müslüman olarak "ÖZ ELEŞTİRİ "yapmak, lanet okumaktan daha önemli bence. İslam'ın gerektirdiği şekilde ne kadar yaşıyoruz? Ne kadar araştırıyor Rabbimiz' in, "oku, araştır" emrine ne kadar itaat ediyoruz? İslam'ın 5 şartı önemli ama Müslümanların her türlü bilime ilime hükmetmesi gerekiyor, bunlara para da dahil. Mesela onların ürünlerini almamalı kendi ürettiklerimizi kullanmalıyız. Hatta üretimde bizde olmalıyız. İlla fabrikatör olmaya gerek yok. Yıllarca bize, "fakir ama gururlu" insan modelini örnek verdiler. Hatta yutturdular maalesef. Bundan sonrası için çocuklarımıza gelecek nesillere bunları anlatmalı, bilgilendirmeliyiz. Bunun için şimdiden kendimizden başlamalıyız. Ezcümle bilinçlenelim, bilinçlendirelim. Rabbim tüm İslam alemine; güç, kuvvet ve feraset versin. Bizi ve nesillerimizi aziz kılsın.