Serinin son kitabında, iki çocuk annesi Millie’nin yine belayı mıknatıs gibi çekmesini okuyoruz. Tabi herşey yine sonunda çözülüyor. Bu sefer çocuklarını koruyan ve aile hayatındaki tehditlerle uğraşan daha sakin ama daha güçlü bir karakter okuduk. Benim için en güzel ters köşeler bu kitaptaydı, daha karmaşık bir yapı ve sonra yine herşeyin çözülmesi beni tatmin etti şahsen. Sadece bende yazar heralde gerçekten anne değil ki tam olarak anlayamamış hissi oluştu, çünkü bana göre Millie’nin anneliği daha etkileyici ve korumacı olmalıydı. Ama herhangi bir travması ya da kötü deneyimi olmayan bir anne bile daha etkili bir tepki verirken, böyle geçmişi olan bir karakterin anne olarak tepkileri ve duyguları hafif ve sakin geldi bana. Yine de iyiydi. Bir başyapıt olmasa da kesinlikle tavsiye edilecek kitaplar arasında.