Yazarın dilini, anlatımını, tarzını seviyorum ama en çok eleştirilerini seviyorum. Dolayısıyla okuduğum tüm kitapları beni tatmin ediyor. Bu kitap öyle çok derinlikli, şaşırtıcı, efsane sayılabilecek bir kitap değildi ama yerinde ve güzeldi. Okurken işkence gibi gelmeyen Türk klasiklerindendi, tavsiye ederim.