Mustafa Kutlu hikayelerini çok severim . Bu da sevdiğim kitaplar arasına girdi. Uzun süredir memleketinden ayrı kalan bir adamın , memleketine döndüğünde yaşadığı hayal kırıklığı yazarın kaleminden eşsiz bir üslupla anlatılmış . Okunmasını tavsiye ederim .