İnsan nefes alabilmenin değerini bilmeden ne kadar
da kolay yaşayabiliyor değil mi? Çok basit, hiçbir önemi olmayan
bir şeymiş gibi, nefes aldığımızın bile farkında olmadan. İşte ben
de onlardan biriydim. Ta ki, ağabeyimin her nefes alışında öksürerek, boğulmaya yakın bir kriz geçirip kusmasını görene kadar. Her
defasında, her nefesinde neredeyse tekrar ve tekrar ölüyordu.