Samet sertkaya

Samet sertkaya
@Sametsertkaya
Yani işte, aşağı yukarı Pink floyd'un dediği gibi, All in all it’s just another brick in the wall...
Grafik deising
Lisans
Ankara
merkür
7 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
ORANDA Yüzümde hüzünden gölgeler varsa, O hüzün yüzündendir olsa olsa. Bilmiyorum, bu yaşamın çoğu yaşanmamışsa, Yaşanmadığı okunur, şimdi, daldımsa. Özledikçe yalnız durup-susup baktımsa, Sorulacakken nedeni nasıl sormadımsa. Geldiğini umudumla umudla umdumsa, Geleceğini görüyor-biliyordum, anlattımsa. O geçip-gitti ora' sına, ben göremedim, baktıysa. Derim ki şimdi, bir daha gelse de, sorsa. Sözümle, yüzümle, gözümle dedim, duysa. Bense buramda onu bekledim oysa. Yüzümde hüzünden gölgeler kaldıysa, İçimde örülen duvardan düşmüştür, çatladıysa.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Koca bir ömrü harcamak dedikleri gerçeğin altını seninle çizdim ben.
Bize hiçbir şey yapmadılar, bizi tümüyle hiçliğin içine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi yeryüzünde hiçbir şey insan ruhuna hiçlik kadar baskı yapamaz.
Kitaplar yüzünden çok acı çekiyorum esat abi, sanki hepi benim için yazılmış.