Öncelikle Beşiktaş şampiyon oldu hayırlı olsun . Söyleyeceklerim sadece Beşiktaş camiası için değil her ne sebepten olursa olsun sorumsuzca hareket eden insanoğlu için .Şimdi kazanılanın yanında neler kaybettiğimize bakalım ? En başta kalan son bir parça insanlığımızı,birliğimizi beraberliğimizi ,evine ekmek getiremeyen şu günlerde dükkanını kapatan işinden olan onlarca emekçinin belki hersey yoluna girer diye düşünüp bir umutla yaşama tutunan ,hastanelerde yoğun bakımlarda saatlerce ayakta olan veya virüsle savaş veren onca insanın mücadelesini emeğini hayallerini umudunu kaybettik . Velhasılıkelam sevdiklerimizi kaybettik kaybetmeyede devam edicez. Çünkü biz insanoğlu her şeyin en kötüsüne layığız.