Birkaç mevsim daha sürer bu sızı.
Birkaç yaz daha ...
“Sonrası,yine ömür olur yalnızca”
Hiç tanımamış,
Hiç tanınmamış,
Hiç tanışmamış gibi...
Yunus Emre Gökce
Zamanı hatırlatan her şeyden nefret ediyorum.
Önce beklemekten.
Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan.
İkisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın.
Ümit Yaşar Oğuzcan