İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.Bende bu fena cevher fazla miktarda mevcutmuş.Belki herkeste var… Fakat insan olan onu söküp atmasını yahut boğmasını biliyor…
Ben ne yapacağımı bilmiyorum,daha doğrusu yapılacak tek bir şey var,onu da bilmek istemiyorum.Ben hayatımda haksızlık ve fenalık etmemeye çalışmış ve başkalarına yapılan haksızlığa bile kendimeymiş gibi üzülmüş bir insanım…