Sancar

Sancar
@Sancar35
Girdiğin bu yolda kaybedecek,fakat göğüsü sancıyla şişen yaralı atlar gibi soluk alıp vermeye devam edeceksin.Hayatta kalmaya hazırlan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nicedir kuşkonmazdan öteye gidememiş kalbimde, her birine dokunmak istediğim şaşkın fesleğenler yeşermişti.
Sayfa 86
Hayatta hiçbir şey sonsuza kadar sürmez. Neyse ki gece de bitti.
İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.Bende bu fena cevher fazla miktarda mevcutmuş.Belki herkeste var… Fakat insan olan onu söküp atmasını yahut boğmasını biliyor…
Ben ne yapacağımı bilmiyorum,daha doğrusu yapılacak tek bir şey var,onu da bilmek istemiyorum.Ben hayatımda haksızlık ve fenalık etmemeye çalışmış ve başkalarına yapılan haksızlığa bile kendimeymiş gibi üzülmüş bir insanım…