İsa tatlı

İsa tatlı
@Sanchopannza
“Sıradan insanlar, Tanrı olmadıklarını unuturlar Bahtiyar Bey.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Belki yalnızlıktan kurtulamıyoruz da, bizi kimlerin terk edebileceğini seçebiliyoruz ancak.”
“Tereddüte mahal yok, masal prensesi de insan.”
“Birbirimize takılmamızın büyük bir sevgi işareti olduğundan emindim, belki de bu birbirimize yakın olmak için bulduğumuz tek yoldu.”
“Ben çoğu zaman yalnız olmayı daha bütünlüklü buluyorum. En iyi eşlikçi bile bir süre sonra yorucu ve tüketici bir hal alıyor. Yalnız olmayı seviyorum. Yalnızlık kadar munis bir eşlikçi hiç bulamadım…”