Dünyaya bağımlı ve etkinlikliklerimin sahnesine prangayla bağlı olan ben, insanlığın ulusal ve bireysel farklarını hissettiğimi itiraf ediyorum...Daha açıkçası ben, hoşlanmalar ve hoşlanmamalardan oluşan bir önyargılar çıkınıyım ve sempatilerin, duyumsamazlıkların, antipatilerin su katılmadık kölesiyim.
charles lamb
Nikolay alçak sesle, "Evet" dedi, "az da olsa, her mutluluk iyi gelir insana...Ne var ki, az mutluluk yetmez insana. Mutluluk çok olunca da ucuzlaşır."