Diloşş

Diloşş
@SaniyeK
“Neyseki yarın var. Umutların en sevdiği gün..” ~Kehribar twitter.com/agresiffbebek
Gitmek zorundaydım Yorulmuştum Bir yanımı Hep eksik hissettirmene İzin vermekten..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tanrım, ölmek için illa Kalbimiz mi durmalı? Ben umutlarımı defnettim, Bu kâfi olmaz mi?"
Alıntı
Seni seven seninle konuşmak için binlerce hikaye açar. Günaydın..
Bir kişiye olsun içimdekileri dökebilsem. Bunu sahiden istesem bile artık böyle bir insan bulmama imkan yok. Bende arayacak hal kalmadı, kalsa da aramam zaten bu defteri neden aldım? Küçük bir ümidim olsa, dünyada en sevmediğim bu yazmak işine kalkışır mıyım?
Yalnızlığın bir odada tek başına kalmak olduğunu sanıyordu. Oysa yalnızlığın sadece kalabalıklarda hissedilebileceğini bilmiyordu..