Fatma B.

(...)yaşamımı başkalarının istediği biçimde değil de kendi hayallerime uygun bir biçimde sürdüreyim, fena mı?(...)
Sayfa 47·Kitabı okudu
Hayata Dair
Reklam
"Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir. Şizofrenler, psikopatlar, manyaklar. Yani başkalarından farklı olanlar."
Sayfa 45·Kitabı okudu
İnsan ve Toplum
"Ben deli değilim ki." Kadın güldü "Hepsi öyle der."
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bu dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Sayfa 26·Kitabı okudu
Edebiyat
Yaşamını sürdürmekle hiçbir şey kazanmayacaktı, tam tersine acı çekme olasılığı hep artacaktı.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Düşünce
Reklam