📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Niçin böyle telaşlanıyorsunuz,İlya İlyiç?” dedi Alekseyev. “İnsan hiçbir zaman ümitsizliğe kapılmamalı! Zamanla her şey geçer, unutulur, sonu iyi olur!”
Aslında Rus edebiyatı eseri olmasına rağmen Türk kültürüne benzer şeyler olduğunu farkettirdi. Oblomov’un o tatlı tembelliği, saflığı, işler bir şekilde yolunda gitsin ucu ucuna da olsa düzenim baki olsun, yorulmayayım ama aç da kalmayayım çizgisinde yaşamı ele alınmış. Sempatik bir karakter. Kaleme alınmış gerçeklikler. Sakinleştirici etkisi olan bir kitap. Tavsiye ediyorum. Oblomov