Kendine dürüst olmak, bazı vedaların en sessiz ama en güçlü şeklidir. Her doğru yol, önce bir cesaretle başlar; çünkü bazen kaybolmak, kendine dönmenin tek yoludur.
Fuzzblog
" İnsanı diri tutan şey, umut ettiği yarındır. Ama en çok yoran şey de gelmeyen yarındır. "
(İnsanı yaşatan, yarına dair hayalidir; ama en çok tüketen de yarının suskunluğudur.)