Emrah Sefa Gürkan’ın ilk okuduğum kitabı olsada kendisinin yazarlığını, kitabı okuduğunu değil kendisiyle muhabbet ediyor gibi üslubunu çok beğendim. Kitap okuyucuya güzel bilgiler katıyor, yol gösteriyor.
Kütüphanelerdeki sessizlik saplantısına aşina modern okuyucuya şaşırtıcı gelecek belki ama eski çağlarda insanlar genelde sesli okurdu ve öğrenme, duymakla ilgili bir şeydi.