Kendimi mecbur ederek kitabın yarısına kadar okudum ama baktım ki bi türlü ısınamadım konulara kitaba. Sevmedim bu kitabı. Sonra araştırdım ki bu yazarın bütün kitapları böyleymiş
Gülseren Budaycıoğlunun ilk okuduğum kitabıydı bu, çok beğendim. Kitapta zengin, kadın düşkünü bir adamdan bahsediliyor. Hayatındaki bütün kadınları aldatıp mutsuz eden bir adam. Her şeyini kaybedince yine kendinden ödünç vermiyor. Okunmalı bir kitap!!!