Açıkçası kitabı pek sevemedim günlerdir elimde sürünüyor . Kitap 100 sayfa falan olmasına rağmen bitmedi bitmedi .. Karakter çok fazlaydı kim kimdi diye sorgulattı sürekli ve buda benim için sıkıcı bir hale getirdi kitabı ..
Tek kelime ile mükemmeldi . Kitap beni kendisine hayran bıraktı bir o kadar da hüzünlendirdi . Sabahattin Ali nin okuduğum ilk romanıydı ve son olmayacak Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'ndan sonra beni etkileyen 2.kitap . Hala okumamış olanlar daha fazla vakit kaybetmesin derim