“ Eğer insan zamanla olmak istediği kişiye dönüşebiliyor veya kendini içinde bulunduğu yeni şartlara uyum sağlayabiliyorsa, bu acı verici ama aynı zamanda güçlendirici bir şeydir. Ve gereklidir. Sahici olmayan bir hayat sürmek, değişmekten korkmanın fazla büyük bir bedeli olur. Her bir bireyin kimlik yapısının karmaşıklığı göz önünde bulundurulduğunda, bunun tek bir duraklı bir yolculuk olması beklenemez. Hayatımızın yeni evrelerine adım attığımızda veya farklı yönleri bize yeni koşullara dayattığında, Kimliğimiz süregiden bir tartışma gerektirecektir.”
“ Bir insandan her şeyini alabilirler, bir tek şey hariç: insanın en son özgürlüğüdür bu koşullar ne olursa olsun kendi tavrını seçmek, kendi yolunu seçmektir.”