Dönemin şiirini anlamak için başvurmam gerektiğini düşündüğüm kişilerin başında geldi. Pek ünlü olan "Ozymandias" şiiri ile tanışmıştım kendisi. Onun kadar etkili bulamasam da diğerleri de kendini gösteren şiirler. Elbette bu hissin nedeni benimle alakalı, yetkin değilim ve belki de çok fazla şey kaçırıyorum. Ancak şiirin de güzel yanı bu. Tekrar tekrar okumalı, dönem dönem incelemeli, arada bir hatırlamalı ve de hatırlatmalı, öyle değil mi? Percy, yaşının verdiği heyecanı ve enerjiyi şiirlerine olduğu gibi yansıtmayı biliyor.