Demek ki, insan “Bittim ya rab!” demeden, Allah “Yettim ya kulum!” demiyor. Bu işin yasası budur. Hem Allah davasına inanıp, hem de o dava uğruna bedel ödemeye yanaşmayanlar, Allah’ın yardımını hak etmiş olmazlar. Hele hak yolunda başlarına geleni “Allah’ın cezası” gibi ters dönmüş bir mantıkla algılayanlar, bu konuda en nasipsiz olanlardır.