İnsan ya muhtaçlık, mecburluk olmadan sevmeli yahutta benim senin gibi amansız ,vurgun ... Yoksa sinirleri kuvvetli, zekası üstün ,namus damarı tıkanmış herkesler sevilmeğe hak kazanır. Berbat bir şey olur gibime geliyor. Düşün ki böylesi şeyler yasa töre olmağa çok da müsait karakterde. Aman Allah!!