ben tanrı olsam
peygamberler göndermez,
direk konuşurdum insanlarla.
ben tanrı olsam;
devletler yok olur
gül kokulu bireyler var olurdu sadece
atlar çılgın zamanlar koşardı.
ben tanrı olsam intihar ederdim!
insanlarla birlikte
acı çekmeyi öğrenemediğim için..
~CesarMendoza