Rümm

Rümm
@Satrancoynayandervis
Güzel olan hiçbir şey hülâsa edilemez.
Narın içinde canım niye kanıyor?
Sayfa 19
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Duran bir şey var bende, ağaç gibi.
Göçümüzün artık ebediyen sonra erdiğini düşünür olduk, hatta o pervasız sözcüğü kullanma cesareti gösterip, bu toprak bizim, dedik, yalnızca ödünç verilen topraklar sanki insana ait olabilirmiş gibi. Ancak insanoğlu haiz olmanın tutmak olmadığını ve malik olmanın korumak olmadığını unutur her zaman..
Sayfa 27
Gün geldi göçmekten yorulduk. Çünkü toprağın onu arzulaması gibi, insanoğlu da toprağı arzular.
Bizim bu dünyada olmamızdan, onu hissedip sevmemizden ve yoktan var edenini tanımamızdan daha büyük bir mucize olamaz.