İbrahim ok

Desem ki
Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi farkedemezsen, Rüzgârların, nehirlerin, kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme, müsterih ol; Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini. Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede. Hatırla ki mahşer günüdür, Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum. Cahit Sıtkı Tarancı
Edebiyat-Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O değil de Özdemir Asaf şey demiş; "İmkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, Yoksa severken imkânsız mıdır yaşayabilmek Zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmet Yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek? Kolay mıdır bir anda vazgeçip gitmek, Yoksa gitmekten vazgeçip, sevmek mi gerek? Ben cevap veremedim! Ya Sen ??
Edebiyat
Birisinin eksikliğini duyuyorum, ötekinin fazlalığını.Eksik olan gelip boşluğunu doldurmuyor. Fazla olan gidip yerini boşaltmıyor.İkisinin arasında kötü,sevimsiz bir yerdeyim. #ATİLLA İLHAN
Edebiyat
Al-i İmran Süresi 17.ayet
Sabredenler, doğru olanlar, gönülden boyun eğenler, infak edenler ve 'seher vakitlerinde' bağışlanma dileyenlerdir.
Özlem
Her insan özler; bazısı maziyi bazısı geleceği bazısı da hiç gelmeyecek günleri..