Görüyorum ki yaşlıları dinlemekten bıkmışsın,yetişkin bir erkek olmaya yetişkinler ne yaparsa onu yapmaya can atıyorsun.hayata hazırlanmak yormuş seni. yaşamanın zamanı geldi diye düşünüyorsun.nasıl da yanılıyorsun!hayat bir sopanın bir direğin bir bayrak direğinin bir silahın peşinden gitmek, bakalım beni nereye götürecek demek değildir. hayat köşe başında beklemez seni,sen hayatın tam ortasındasın zaten.