Bir solukta okunacak, içinde çoğu kez kendimizden yerler bulabileceğimiz hatta çoğu zaman kendimizi kaybedip sorgulayacağımız, bitmesini istemediğim bir kitap oldu. Güne ve kitaba puanım 10/10
Belki çocukça bir fikirdir, felsefe kitaplarında yeri yoktur ama ben saadeti ikiye ayırırım. Başkalarından alınan saadet, başkalarına verilen saadet. Benim için hakiki saadet başkalarına verilen saadettir.