"İnsanların tutkuları, açgözlülüğü, bencilliği, öfkesi sona ermemişti. Hiçbir zaman da sona ermeyecekti. Çünkü insanoğlu bu güdüleri, bu duyguları yitirirse insanlığını da yitirirdi."
"Zaten bütün yaşamınızı tek bir insana bağlamanızı, o size güldüğünde mutlu olmanızı, sizi görmezden geldiğinde kahrolmanızı anlayabilmiş değilim. Yaşam o kadar zengin, o kadar güzel, o kadar fazla ilgi alanıyla dolu ki, bir insanın mutluluğunu bir başka insanın davranışlarıyla sınırlaması bana çok saçma geliyor..."