Sibel Dinçer

Sibel Dinçer
Esas olan birini sevdiğinizde ondan kopmamak, depresyonu atlatmalarına yardım etmek değil miydi? Hastalıkta ve sağlıkta, her şeyde böyle olmamalı mıydı?
Sayfa 80·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir şey hayatın sonu değildir. Hayatın sonu bile hayatın sonu değildir. Çünkü sen ölürsün, başkaları yaşar.
Sayfa 476·Kitabı okudu
Hepimiz hatalar yaptık bu hayatta.
Sayfa 474·Kitabı okudu
İçi ne kadar doldurulursa doldurulsun yine de hafiftir hayat. Çünkü altı deliktir. Delikse ölümdür. Bütün kazançlar bu delikten kayıp gider.
Sayfa 463·Kitabı okudu
Hepimiz hapistik aslında, dünyada. Hepimiz de bir yerlere kapanmıştık isteyerek.