Güzel birşey diye almıştım ama pişman oldum. Kesinlikle tavsiye etmem. Genç werherin acıları değil kendi acı çekmek istiyor. Aptalca bir aşk duygusu ne romantik ama! en sonundada kendini öldürmesi değermiydi seviyorsun ama abartmasan iyiydi. Sen seviyodunda o seni sevdimi hiç. Bı kız ya da erkek için kendini ölüme sürüklemek aptalca geliyor bana. Hep kötü eleştiride bulunmuş olabilirim ama iyi bir yanı yoktu. Dediğim gibi beğendiğim bir kitap değildi