Seda Nur

Hani bazen olur ya, o an uzadı, her andan çok daha uzun bir an oldu. Ses kesildi, hareket durdu...uzun süre öylece havda asılı kalakaldı her şey.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne kişiliği kalmıştı ortada, ne benliği...kimsenin seveceği ya da nefret edeceği bir şeyi kalmamıştı artık.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Edebiyat
Sana bir şey söyleyeyim mi, gözünün önündekini bile göremiyorsun.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Edebiyat
"Hep birbirinizden korkuyorsunuz siz, işte sorun burada. Her biriniz, ötekilere açık vermekten korkuyor."
Sayfa 80·Kitabı okudu
Edebiyat
“Bak, dinle beni," diye bağırdı kendini tutamayıp; "insan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!"
Sayfa 75·Kitabı okudu
Edebiyat