Seda Nur

Önemli olan, konuşuyor olmaktır. Bir başka canla beraber olmaktır.
Sayfa 74 - (13)·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç kez tanık oldum böyle olaylara. Adamın biri konuşur, konuşur, anlatır durur; ama öteki duymaz, anlamaz bu lafların bir tekini bile... Hiçbir değer taşımaz.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Edebiyat
Gözleri derin bir çukura gömülmüş gibiydi.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat
Herkesle sıkı fıkı olmaz, hep mesafeli davranırdı. Kendisi nasıl uzak duruyorsa, başkalarının da öyle yapmasını beklerdi.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat
Hepsi kıpırdamadan oturuyor, kafalarındaki düşün güzelliğiyle baygın, gelecek güzel günleri düşünüyorlardı.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat