O zaman kendini yargılarsın... En zoru olan da budur. Kendini yargılamak bir başkasını yargılamaktan çok daha zordur. Kendini yargılamayı başarırsan gerçek bir bilgesin demektir.
Bir generale martıya dönüşmesini emredersem ve general bu emre itaat etmezse, bu onun hatası olmaz. Benim hatam olur...Kesinlikle herkesten verebileceğini istemek gerekir...
Benim çiçeğim gezegenimi güzel kokular ile dolduruyordu ama ben bu mutluluğun değerini bilemedim... Davranışlarıyla değerlendirmeliydim onu, sözleriyle değil.