Şeb/nem

Şeb/nem
Okuma illeti, yalnız başına yapılan ahlaksızlık..
Oğretmen, Mdr. Yard
Evli
Ne demiş şair; uyuyalım! Hiçbir şey olmazsa, sabah olur.
Hiçbir mutluluk; sonu iyi biten acı kadar lezzetli değildir
345 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
Ben ses çıkarmasam öyle duracağız. Ben mi diyeyim? Ağzına lafı ben mi sokayım?
Sayfa 40·Kitabı okudu
Edebiyat
Şeb/nem
🤣
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Tüm bekleyenlere gelsin.:)
...) Ölürsün... Kapanır yollar geriye; Ben mezarla sırdaş olur, beklerim. Varılmaz hayale işaret diye, Toprağında bir taş olur, beklerim... NECİP FAZIL KISAKÜREK
ADNAN isimli okura yanıt verildi
Şeb/nem
👏
Kısa (100-200 sayfa) ve akıcı, okuma isteğini ateşleyecek, keyifle okunacak kitap önerisinde bulunursanız çok sevinirim :))) 📚
Şeb/nem
'Eşkıya ininde' Hüseyin Rahmi Gürpınar. Birkaç ay önce okudum. Bir solukta okunur bir kitap.
"Tanıştırayım; Begemot" demek isterdim ama değil. :D
ONUR isimli okura yanıt verildi
Şeb/nem
😅