Ağladım. Nasıl içler acısı bir kitap. Çaresizlik, yalnızlık içimi dağladı. Bir ufak spoiler vermeden edemeyeceğim.(az aşağıda)
Kitabın sonunu dedeyle torunun kurtulacağını ümit ederken torunun ölmesine yıkıldım.
O kadar zorladım ki kendimi okumak için ama olmuyor ne bir konu var ne bir ilerleyen süreç en sonunda dayanamadım bıraktım...Yeterince entellektuel mi değilim o yüzden mi anlamadım bilmiyorum ama bir insan bu kadar boş konuşmayla nasıl 576 sayfa kitap yazabilmis anlamış değilim vallahi helal olsun...Kitaptan soğuttu beni ,o kadar boş bir kitap...Yazarın en ünlü kitaplarindan biri diye okumaya çalıştım ama tamamen hayal kırıklığı gerçekten kitabı beğenenler anlam veremiyorum ilk defa bir kitap için vakit kaybı diyorum...
Ben Bir KediyimNatsume Soseki · Panama Yayıncılık · 2018568 okunma