Stephen King'in okuduğum kitapları içerisinden en basit ve zorlama kitabı olmuş. Yazara saygıdan kitap kötü demeyeceğim ama ben beğenmedim ve yakıştıramadım. Bitirdim mi bitirdim ama nasıl bitirdim neden bitirdim bitirmek için ne kadar zorladım... kafam da deli sorular
Ruhlar DükkanıStephen King · Altın Kitaplar · 20201,856 okunma
İlk kitabı uzun süre önce okumama rağmen hikayenin aklımda kalmış olması beni şaşırttı. Çok güzel bir kurgu. Fantastik roman sevenler için kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca bu serinin filmlerini de merakla bekliyorum