Hatırlıyorum, vaktiyle, ilkbaharın ilk gününde, Başçarşı'da bir dükkân sahibi, dükkânını kapatıp "Güneşli bir gün olması sebebiyle kapalıdır." diye bir not bırakmıştı. Baharın ilk gününde çalışmayı kim ister ki?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama sana karşı dürüst olmak istedim. Çünkü i
nsanlar sana her şeyin ne kadar harika olacağını söylerler ama dürüst davranmıyorlardır, bunun kadar berbat bir şey olduğunu bilirsin.