Şeb_i yelda

Şeb_i yelda
@Sebi_yelda
Şeb-i yeldâyı müneccimle muvakkit ne bilir Mübtelâ-ı gâma sor kim geceler kaç saat? 《Sâbit》

Şeb_i yelda

, bir kitap okudu
10/10
·120 syf.·
9 günde okudu
·
2024 12. kitabı
Ahmed Yüksel Özemre
9/10 · 1.220 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey Allah'ım, bizimle beraber ol, bize karşı olma. Ey Allah'ım ecelimizi saadetle sona erdir. Emellerimizi ziyâdesiyle tahakkuk ettir. Sabahımızı akşamımıza âfiyetle bitiştir. Gidiş ve dönüşümüzü rahmetine doğru yönelt ve affının hazinesinden günahlarımızın üstüne dök...
Hazreti İsa(as)'dan: -Âlemde en şiddetli olan şey nedir? diye sual ettiklerinde: -Her şeyden zor Allah'ın gazabıdır. O'ndan cehennemler bile bizim gibi titrer, deyince -Ya ondan kurtulmanın yolu nedir? sorusuna da: -Kendi gazabını hemen terk, cevabını verdi.
Eğer bir kimse "öfke halinde insanın iradesi elinde değil ki nefsini zapt edebilsin!" diyerek itiraz ederse; ona cevap veririz ki: -Niçin bir kimse cariye ve hizmetkârına gazaplandığı kadar büyüklerin huzurunda gazaplanmıyor? Demek ki, o kimse büyüklerden sakınmasına binâen nefsini zaptedebiliyor. Bu halde iradesi elinde ve gazaplanmamak da elindedir.
Hazreti Peygamber Efendimize; -Ya Resulallah; ölüler konuşur mu? deyince cevaben -"Evet onlar konuşup birbirlerini bile ziyaret ederler." buyurdular.